2014 m. birželio 10 d., antradienis

Vasaros pradžios ypatumai

Sveiki visi!

Na, tai kaip jūsų vasarėlės pradžia? Viliuosi, visi esate laimingi! Iš tiesų šis įrašas man pačiai atrodo bus keistokas, gal dėl to, kad dažniausiai savo įrašuose svarstydavau apie vienus ar kitus dalykus (ne visuose įrašuose), o šis bus tiesiog apie mano kelių dienų įvykius.

Pirmiausia noriu pasigirti, kad jau buvau Palangoje! Žinoma, įspūdžiai geri, o ir per vieną dieną spėjau tapti beveik juodaode. Tikrai, neperdedu! Myli mane saulute, myli. Ir mano laimei šiemet po įdegimo man neskauda. Visus ankstesnius metus, po tokio pasisėdėjimo saulėje kęsdavau nemenką skausmą, bet tai jau praeitis (labai tikiuosi, bijau prisišnekėti)! Labai džiaugiuosi, kad tądien Palangoje turėjau galimybę pamatyti nuostabų ir neįprasta reginį, J.Basanavičiaus gatvėje linijinius vienodus šokius šoko 1000 žmonių!Vaizdas buvo nerealus ir įspūdingas, atrodė, ta eilė šokančiųjų neturi galo, o ir stebėtojai pasidarė linksmesni, visi šypsojosi, plojo, o kai kurie ir patys ėmė šokti. Žodžiu, atmosfera buvo superinė! Bandžiau filmuoti šį nepaprastą reginį, bet man neleidžia patalpinti video, tai..., o internete niekur nerandu jokios medžiagos apie šį įvykį... 


Toliau... Ach toliau noriu jums pristatyti Sar‘os Zarr knyga“ Mergaitės istorija“. Kadangi tokį puslapį, kaip „Skaitiniai“ iš savo tinklaraščio ištryniau, pristatysiu jums šią knygą čia. Knygos aprašymą rasite čia. Mano nuomonė tokia: tikrai nepasigailėjau perskaičiusi šią knygą, bet nelaikyčiau jos labai ypatinga. Tiesiog „lengva“ knyga, kurią perskaičiau per vakarą. Iš tiesų knygos moralas labai aiškus, o ir susimąstyti apie tam tikrus dalykus knyga tikrai priverčia. Galiu paminėti, kad man asmeniškai šioje knygoje įdomiausia buvo ne pats pagrindinis įvykis (kaip parašyta aprašyme „ akistata su niekaip nenutylančiais gandais ir lipinama šlykščios „mokyklos kekšės“ etikete“), bet vaizduojami šeimos santykiai. Keletą sykių vos neapsiverkiau dėl vaizduojamo šeimos nesupratimo vienas kito, nemokėjimo bendrauti ir tiesiog nuoširdžiai pasišnekėti, jiems net vieno kito apkabinimas ar pasakymas, kad „myli“ atrodė netinkamas ir nelabai suprantamas. Buvo nuoširdžiai skaudu suvokti, kaip kenčia kiekvienas šeimos narys. O labiausiai įsiminusi frazė iš šios knygos ši: „juk kiekvienas savo praeityje norėtume ką nors pakeisti“. Pabandykit paskaityti, manau, nenusivilsite J.

Vakar su drauge pasidarėm visai smagią dieną. Pasigaminome obuolių ir pieno kokteilį (receptas toliau) ir pažiūrėjom Simonos pasiūlytą filmą „Keliaujančių kelnių seserija“ ir iš tiesų nenusivylėm ;) Siužetas ne banalus, o ir pats filmas privertė nusišypsoti. Ačiū, Simona!

Minėtas kokteilis gal tik skamba kažkaip ypatingai, bet iš tiesų, jis labai paprastas, bet skonis tikrai ne prastas. Taigi jums reikės: 
  • 2obuolių; 
  • 500 ml pieno; 
  • 2šaukštų cukraus; 
  • 2šaukštelių rožių vandens (mes jų nedėjom ir vis tiek viskas gavosi gerai); 
  • 200g jogurto; cinamono pagal skonį;


Gaminimas: obuolius nulupkite, perpjaukite pusiau, išimkite sėklalizdžius, susmulkinkite, sumaišykite su likusiais ingredientais ir plakite apie 2 min. Patiekite apibarsčius cinamonu. Galite papuošti smulkintais obuoliais.
Pavyks pagaminti 4 porcijas (mums išėjo 5 :D), o ir užtruksit tik kokias 15 minučių.
Skanaus!

Vakar dieną praskaidrino ir nuostabus Aušrinės laiškas! Ačiū tau, juk tu žinai, kad tu nuostabi ar ne?!

Ir dar, prašau jūsų visu patarkit ką padovanoti draugei 16 gimtadienio proga?!?!

Pasidalinkit ir jūs savo vasaros pradžios ypatumais, nuotykiais ir nuotaikomis!

P.S Šiandien ir rytoj sprendžiasi mano vasaros likimas, laikykit už mane kumščius, nes jei nepasiseks- aš žlugus...Visai, visai...

7 komentarai:

  1. Kaip smagiai! Geeras, tu jau ir prie jūros spėjai pabūti! O Palangoje prie šokančiųjų neprisijungei? Gal turi nuotraukų? :))

    Tą kelnių seseriją norėjau perskaityti, net nežinojau, kad yra filmas! :D Kadangi turiu daug laisvo laiko, turbūt lėksiu žiūrėt filmo - mat knygas labai ilgai skaitau ir visad turiu nesibaigiančius sąrašus dar norimų paskaityti ^^

    O kokteilis - mmm.... Kažkodėl įsivaizduoju jį tokį pat nuostabų kaip obuolių pyragą... :D

    Hmm.. Draugei, jeigu ji labai artima, siūlau padovanoti kažką rankų darbo :) Visada smagu gauti nepirktinius dalykėlius!

    Ir kaip tau sekėsi??
    P.S. Ha! Jėga, gavai laiškelį!!! Laukiu atsakymo :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jetau, Aušrine, tu esi tikras saulės spindulėlis! Ir jau toks šiltas, toks malonus... Pasirodai ir sukeli šypsena iki ausų!

    Prisijungti prie šokančiųjų negalėjau, nes ten šoko tik tie, kurie buvo pasiruošė. Kas labai įsijautė ir užsivedė (ne šokėjai) tai šoko tik atskirai nuo tų visų šokėjų, o kadangi iš manęs šokėja ne kokia, tai... tai tiesiog pasidžiaugiau kitų talentu :D

    Gausi pasidalinti savuoju knygų sąrašu! :)

    Kokteilis iš tiesų, kaip jau minėjau, paprastas, bet gaivus ir malonus :).

    Apie tai kaip sekėsi, papasakosiu laiškelyje, o gal ir kokį įrašiuką dar parašysiu, bet pasakysiu tik tiek- viskas super!

    Ačiū, ačiū tau už viską! :*

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nors ir pamačiau šį įrašą kiek vėliau, bet aš jau tau pavyzdžiu! Birželio 10-ąją parašei įrašą, ir jau spėjai pabūti prie jūros? Ech, tikrai labai pavyzdžiu! O aš jaučiu šią vasarą, kaip ir visuomet niekur nekeliausiu... >:(
    Beje, pabandysiu susirasti tą knygą bibliotekoje. Iš tiesų, pats aprašymas sudomino, ir be to, jau noriu pradėt skaityt kažką. Jau birželis baigiasi, o aš dar ne vienos (per vasarą) neperskaičiau knygos!.
    Ir dar, labai smalsu, koks vasaros likimas 'sprendžiasi pas tave'? Labai jau įdomu 'pasidarė'! :o
    Na ir nuomonė apie įraša, tai tokia : iš tiesų geras, malonus, ir smagus įrašas! Tikriausiai daug ką dar nuveiksi šią vasarą! Šaunu!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir dar pamiršau apie draugės gimtadienį.. Na va! Aš visad įklimpu į tokias pačias bėdas! Kai buvo mano draugės gimtadienis gegužės pradžioje, aš jei įdėjau daug daug, visokių paprastų dalykų!.. Iš tiesų, kaip aš juokaudama jai sakiau, kad padovanosiu kokosą, taip ir padariau! :D Linksma buvo!
    O tu stenkis, per bendras drauges, bendrus pažįstamus kaip nors sužinoti, ko tavo draugė daugiausia dabar nori! Aišku, aifonų ir t.t. nedovanosi, bet galbūt ji turi savo pomėgius? Gali atspausdinti jūsų su draugės nuotraukas ir padaryti linksmą albumą! Aš taip pat jau pagalvojau apie tos pačios draugės (kur pasakojau apie kokosą:D) kito gimtadienio dovaną! Kuris bus ir labai negreit, galima sakyti už metų, bet pagalvojau apie tokią idėją, kaip užrašų knygutė! Bendra mano ir tos draugės užrašų knygutė! Ne, nereikia būtinai rašyti dienoraštį, bet galima užrašyti mūsų bendras mintis, svarbiausius įvykius, atsispausdinti mums brangias, mūsų bendras nuotraukas ir ten įsiklijuoti!.. nežinau ar ši idėja ką ir stebina, bet, jeigu su savo drauge bendrauji ilgai, manau, jei tai bus miela staigmena! Arba gali grįžti prie tos minties, padaryti JŪSŲ ABIEJŲ nuotraukų albumą! O po to kartu galėtumėte jį pildyti naujesniomis (žinau, tokio žodžio jaučiu net nėra :D) nuotraukomis!
    Tik patariu, gal tau šaus dabar daug geresnė mintis? Tikiuosi :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ach, Roberta, tau ko gero jau pabos skaityti tuos nuolatinius mano "ačiū" arba "labai, labai dėkoju", bet žinok, aš tau tikrai labai dėkinga už nuoširdumą! Žinai, mano vasaros taip pat būdavo ne kokios, nes neturėdavau galimybių kur nors išvykti, bet šią vasarą sugalvojau planą. Pabandžiau įsidarbinti Palangoje. Ir būtent nuo to priklausė mano vasaros likimas, pavyks įsidarbinti- valio, aš išgelbėta ir laiminga; nepavyks- užstrigsiu ir į mano eilę nuobodžiųjų vasarų įsirašys dar viena, bet... PAVYKO! Gavau darbą ir tuom labai, labai džiaugiuosi! Sėkmės tau! Prašau, nenukabink nosytės! Ir, žinok, gali bet kada man parašyti! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tik dabar pamačiau šį tavo įrašą, bet labai malonu, kad paminėjai jame ir mane. ;33
    Būtinai iš bibliotekos pasiimsiu tavo siūląmą knygą. :) Sudominai. ;D

    AtsakytiPanaikinti