2014 m. gegužės 10 d., šeštadienis

Nenormali sapnų karalystė!

Sveiki :)
Pradėsiu paminėdama, kad beprotiškai myliu miegą, miegu tiek naktim, tiek dienom, visiškai nesvarbu kada, svarbu gauti galimybę ir, žiūrėkit, aš jau miegu. Taip pat pasakysiu, kad sapnuoju daaaaug ir man tas labai paaatinka. O labiausiai man patinka būtent patys sapnai. Gal ir nebūčiau rašiusi įrašo tokia tema, bet
paskutinieji sapnai mane privertė pasidalinti savo sapneliais ir gal man pavyks jus priversti nusišypsoti, nes pati kvatoju daug juos prisimindama, o ir aplinkinius prajuokinu papasakodama apie naktinius reginius. Taigi du labiausiai įsiminę sapnai:

  • Nenoriu labai išsiplėsti, tad stengsiuosi trumpiau. Sapnavau, kad į mokyklą (beje, dažniausiai sapnuoju mokyklą) atėjau su aukštakulniais, kurių kulnas buvo labai didelis. Didžiausia problema- nemokėjau su jais paeiti.  Sapnai būna nelogiški, tad ir problemos sprendimas buvo labai nelogiškas, aš, tiesiog, vaikščiojau keturiomis. :D Paaiškinkit man kas nors iš kur pasąmonėje susidaro tokios nesąmonės? :D Geriausiai įsiminęs vaizdas, kaip ropojau pro foje, ten sėdėjo daug žmonių, kurie mane pamatę visiškai nesijuokė tik sustingę sėdėjo toliau, o aš vis galvojau, kaip skauda keliai, kad jie ko gero bus labai raudoni (buvau su sijonu) ir kaip greičiau pasiekti kitą koridorių.:D
  • Kitas visiškai savo durnizmu mane pritrenkęs sapnas toks: einu naktį tamsiu, tamsiu skersgatviu, jaučiu kaip iš paskos eina du jauni vyrukai, tiksliau nori mane pagauti. Gaudo mane jie ne dėl to, kad apiplėštų, ar norėdami man ką nors piktą padaryti, gaudo, nes nori mane iškutenti ir padaryti "stulpas, laidai, elektra" (žinot šitą? per nugara praugdamas delnu vertikaliai sakai stulpas, horizontaliai- laidai, o kutenimas elektra, taip darau draugės sesutei :D). Svarbiausia, visas sapnas košmaro tipo, aš labai bijau, drebu ir  net nepagalvoju, kad tas "stulpas, laidai, elektra" visiška nesąmonė... :D 
Aš jau žiovauju...


Gal savųjų aš neseksiu :D
Yra ir daugiau tokių kvailų sapnų, bet bijau, kad aplamai gailėsiuosi apie tai parašius. Dar noriu paminėti, kad dauguma dažnai sapnuoja, kad krenta, o aš sapnuoju ne kritimą,o kad ligonines lova esu labai, labai greit vežama, toks epizodas trunka apie 5 sekundes. Ir dar įdomu, ar gali taip būti, kad du žmonės sapnuotų tą patį sapną? Ko gero ne, nes kiekvieno pasąmonė skirtinga. O į mano pasąmonę panašių tikrai neatsiras :D. Pasidalinkit ir jūs įsimintinais sapnais ar aplamai mintimis apie miegą ir sapnus J.

Jei kam įdomu man sekasi neblogai. Nepaisant artėjančių paskutiniųjų atsiskaitymų ir nelabai šilto oro viskas gerai. Apturėjau labai fainą ketvirtadienį, nes į mokyklą buvo atvažiavę svečiai ši Latvijos, smagiai pabendravau, susiradau  naujų draugų ir gavau neblogos patirties :).Šiandien buvau linksmame koncerte, kuriame taip pat pasikroviau geros energijos, dabar su glėbiu garuojančių, karštų bandelių sėsiu prie pasiruošimo istorijos kontroliniam darbui...


9 komentarai:

  1. Cha, kaip smagiai! :D Man irgi dažnai tenka pasinerti į nuostabią sapnų karalystę, nors per šiuos mokslo metus mažokai sapnavau: tai nauja mokykla kalta, nes išsunkia mane taip, kad net sapnams jėgų nebeturiu.
    Beet sapnai vis tiek yra nuostabus dalykas, pastaruoju metu beveik kiekvieną naktį kažką susapnuoju! Ir dar tuos sapnus užrašinėju, kai tik yra laiko. Per du ar tis metus jau tris knygutes prirašiau :) Aaaa, sapnaiiii... noriu miego ir sapnųųų. Einam miegot! :D
    O man, kaip tau su ta ligoninės lova, seniau būdavo įstrigęs vienas sapnas apie erdvę, erdvės mažėjimą... Sapnuodavau jį dažnai kai maža buvau ir jis labai baisus būdavo. Keista.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visiškai pritariu, kad sapnai nuostabus dalykas. Bet tiek pat ir keistas. Ir įdomus :D Labai gera idėja dėl to užsirašinėjimo, gal ir man teks pasekti tavo pavyzdžiu? :) Ačiū tau už nuomonę!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nesu kokia blog'ų skaitymo mėgėja, tik kartais užeinu į vis pasitaikančius blog'us :D
    Pasakysiu tau vieną dalyką : aš iš vis kažkokias nesąmones sapnuoju.
    Vieną kart sapnavau, kaip mano brolis sedėjo prie nešiojamo kompo, o tas kompas buvo be klaviatūros.. Ech. kame logika? ir dar sako, kad sapnas susidaro iš to, ką dieną pamatai, įsimini... apie ką daugiausiai galvoji.. bet mano visi sapnai dažniausiai būna weeeird. :D
    o šis įrašas man labai patiko! jeigu atkasiu daugiau įdomių įrašų (pirmasis tavo įrašas, kurį skaičiau aš :D) tuomet pradėsiu sekti. :3

    AtsakytiPanaikinti
  4. Geras, prajuokino tavo paminėtas sapnas :D Tai ką, domiesi klaviatūromis? :D Žinoma, juokauju, ačiū, kad užsukai :) Visada taip smagu, kai užeina naujų žmogučių!!

    AtsakytiPanaikinti
  5. :D Klaviatūromis nesidomiu, ir sapnavau šį sapną gan seniai. Gal dar tada, kai neseniai jį nusipirkom (kalbu apie visą šeimą) :D Prašom! Nėra už ką :) Labai mėgstu išsipasakoti sapnus kitiems, man irgi labai yra įdomūs tie sapnai! Nors visada sapnuoju kažką keisto ir ne itin linksmo, bet.. labai smagu prisiminti! Nežinau kodėl taip yra! :D beje seku :>>

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man taip pat visada smagu prisiminti sapnus :). Ir labai, labai džiaugiuosi, kad seki :).

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir šiandien sapnavau keistą sapną, pasakysiu vieną dalį :
      aš buvau su keliais klasiokais ir klasioke tikybos kabinete, ir mano klasiokas kažką mano nugarai darė, aš tokia atsisukau ir sakau jam:
      -Ką tu čia darai?
      Jis toks : -Taisau suknelę.
      Nors ne esmė, kad buvau su švarku, o paskui atsistojau ir buvau su suknele - pižama..
      nesuprantu, kaip ten tie sapnai susidaro :D keli sapnai mane gąsdinti pradeda :D

      Panaikinti
  7. Tikrai perskaičiau ir nusišypsojau :D Geras sapnas!! :D

    AtsakytiPanaikinti