2014 m. balandžio 30 d., trečiadienis

Prašau, nešok aukščiau bambos

Sveiki! J
Kaip jums sekasi? Kaip mokslai po atostogų? Ir kokie planai artėjančiam ketvirtadieniui? Pasidalinkit!
Man viskas sekasi ganėtinai gerai. O ir ta mokykla ne tokia kančia, ko gero ten dažniausiai juokiuosi ir šypsausi. Parodaksalu, nenoriu ten, keikiu ją, o ji lyg norėdama mane palenkti savo pusėn dovanoja smagias akimirkas, kurių po 50 metų labai ilgėsiuos. Kai pagalvoju, kad ne tiek jau daug laiko liko „trinti“ mokyklos suolą (juk tie kiti metai prabėgs greit) sukyla dvilypiai jausmai: džiaugsmas ir liūdesys. Džiaugsmas dėl pasikeitimų, žinau, kad neliksiu ten kur esu, žinau, kad bus naujovių (kurių gan senai nebuvo mano gyvenimėlyje), žinau, kad sutiksiu naujus žmones, žinau, kad būsiu bent šiek tiek laisvesnė ir žinau, kad galėsiu pakeisti tai ką noriu. Liūdesys dėl išsiskirimo su tam tikrais, mano dieną ir gyvenimą skaidrinančiais žmonėmis, dėl akimirkų, kurių nebe bus.... Kaip nukrypau nuo temos! Visai negalvojau apie tai rašyti, bet juk gerai rašyti tai ką mąstai ir išreikšti tai ką nori, ar ne? J

O kalbėsiu šiandien apie... apie žmones, kurių nepasiilgsiu palikus mokyklą! Nesenai buvo vienas toks nutikimas, kuris mane labai supykdė ir privertė naujiems apmąstymams apie tam tikrus žmones. Žodžiu, buvo muzikos pamoka. Mokytoja išdalino lapus iš kurių turėjom dainuoti, kadangi jų buvo mažoka vienai merginai pasakė sėstis pas tokį vaikinuką, nes jie abu sėdi vieni. Panelytę įsivaizduokit aukštais „kablais“, nemenku pudros kiekiu ant veiduko, žinoma, ištiesintais plaukais, lakuotais nagais ir ilgom blakstienytėm ir gausiu mokyklos dėmesiu. O vaikinuką- neišsišokantį, paprastą, bendraujantį, bet kartas nuo karto neišvengianti replikų (žinot kaip būna, „tobulybėm“ nelengva įtikti). Ir kaip galvojat kas nutiko? Ko gero jums nesunku nuspėti, nes tokios situacijos gausios kiekvienoje mokykloje. Mergina: „Ką? Kodėl...? Kam..reikia?“ ir t.t. O jau akys ko gero iššoko žymiai aukščiau nei įprastai. Sunku aprašyti koks pyktis apėmė! Kam reikia skirstyti žmones? Ir kodėl tai taip dažnėja (bent jau mano aplinkoje)? Tas “lygis“, tas „ne lygis“.  Pagalvojau, kokiu nuostabiu žmogumi turi save laikyti jei sau leidi taip elgtis su aplinkiniais. Nieko nesakau, šiek tiek save mylėti gerai, bet šitaip akivaizdžiai demonstruoti savo meilę SAU... Tą akimirką atrodė lyg jai būtų liepę net ne prie žmogaus sėstis... Nors ji ko gero ne visus ir laiko žmonėmis... Kaip apgailėtina! Smarkiai, smarkiai pločiau kiekvieną kartą nuleidžiant tokius žmonės ant žemės! Mažieji augantys hitleriukai (juk ir jis žmonių žmonėmis nelaikė).Bet žinot kuom apsidžiaugiau? Kad ji vis dėlto buvo pastatyta į vietą! Atsirado nemažai šaunuoliu, kurie vienas per kitą ėmė rėkti: „Tik sėsk greičiau!“ ir t.t. Žinoma, tada raudonis jai net ir pro tą nemenką pudros sluoksnį prasimušo. Che, che, taip ir reikia!



Nežinau ar skaitėt, kad australai vakar stebėjo pirmąjį šiais metais saulės užtemimą.
Pavydžiu jiems galimybės pamatyti tokį nuostabų reginį!



P.S Labai džiaugiuosi, kad peržiūrų skaičiukai smarkiai keičiasi, bet tų užsukančių, prašau, suteikit man galimybę jums padėkoti asmeniškai, išreikškit savo nuomonę komentaruose ji man labai svarbi ir reikalinga ;) Lauksiu jūsų komentaruose!

2 komentarai:

  1. Prisiminiau frrazę, kurią visai klasei penktoje klasėje pasakė nauja auklėtoja: "Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus". Ir tikrai! Yra daugybė žmonių, kurie nelaiko kitų žmonėmis ar vertina juos kaip "prastesnius". Neneigsiu, ir pati kartais nejučia taip skirstau, bet visumoje visi žmonės man atrodo įdomūs, savotiški ir tuo labiau tie, iš kurių tyčiojasi - jie dažnai būna žymiai turtingesni dvasiškai, tik blogumas tame, kad negali atsiverti.
    O kai pradėjai rašyti apie vieną iš tų šiais laikais vadinamų "peroksidinių", tai net šiurpas nukrėtė. Kažkodėl buvau susidariusi tokį vaizdą, jog tavo aplinkoje tokių nėra! Iš tiesų nieko tokio labai prieš jas neturiu, nes juk visokių žmonių būna, visi mes skirtingi, bet džiaugiuosi, kad mokausi dailės gimnazijoje - ten tokių nė su žiburiu nerasi :))

    P.S. Nuimk tą kodą, kurį prašo rašyti rašant komentarus :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai, labai prasmingi žodžiai. Oj, Aušrine, truputį klaidinga nuomonė apie mano aplinką :D Čia tų "fyfučių" užtektinai... Manau, visur, net mažiausiam miestelį ar kaimelį pasitaiko tokių. Aš taip pat prieš tokias nieko blogo neturiu. Kaip aš nemėgstu, tarkim, pudros, taip jos turi teisę ją mėgti, kiekvieno pasirinkimas. Apskritai, išvaizda man ne rodiklis, bet ko jau ko negaliu pakęsti, tai iššaukiančio elgesio. O ypač kai jis skaudina visiškai nekaltus, nuoširdžius žmones :).
    Ačiū, kad pasakei dėl kodo apie tai net nežinojau... :D.

    AtsakytiPanaikinti