2014 m. kovo 1 d., šeštadienis

"Like"

Sveiki, užsukusieji :)
(kas čia per žodis?) ;D

Šį kartą apie orą nebe kalbėsiu, nes tokiu atveju mano blog'as taps orų prognozių mano mieste blog'u, o jums ko gero tai nėra labai įdomu :) Bet vis dėlto su pavasariu tikrai noriu pasveikinti ;)Tad, sveikinu :) Kai pagalvoju, kad iki taip laukiamos vasaros liko tik 3 mėnesiai užlieja tokia džiaugsmo banga.Laaaaaukiu.Labai, labai. Ko gero ir daugelis jūsų stoja į tą laukiančiųjų eilę.
 Vakar įvyko kai kas, kas mane šokiravo. Gal jums tai pasirodys menkniekis, bet man tas įvykis sukėlė daug apmąstymų. Vaikščiojom su drauge ir pro mus praėjo 3, maždaug 12-13 metu žmonės. Dvi merginos ir vaikinas. Dėmesį patraukė jų pokalbio tema. Pabandysiu atkurti tas išgirstas nuotrupas.
-Bet tai kokia žiauri jos pagrindinė facebook foto.
-Nuuuu, ir dar kaip ana ilgai jau anos nepasikeit.(Tai sakė vaikinukas)
Šakes.... Ar man čia vienai tai atrodo nenormalu? Negi rimtai žmonės (o dar tokie jauni) neturi kitų pokalbio temų? Ar jiems čia svarbiausi dalykai? Kai dar prisimenu kaip pasakė tą "ir kiek ilgai jau anos nepasikeit".Atrodo lyg tas kažkas, apie ką jie kalbėjo, būtų kokią savaitę nesiprausus, ar kokį mėnesį galvos neplovus. Man šiek tiek apmaudu, kad aplinkiniams darosi svarbiau surinkti kuo daugiau like ant fotkių facebook'e. Arba fotkintis ir įamžinti savo gyvenimo akimirkas tik tam, kad prisikeltų pilnus albumus nuotraukų, na, o tada vėl verstųsi per galvą dėl like ir taip gaunasi užburtas ratas...Kaip absurdiškai atrodo tas žmogaus vertinimas pagal surinktų like skaičių. Tas populiarus, tas ne...Kad tuos like rinkimus pakeistų, pavyzdžiui, į per dieną padovanotų šypsenų skaičiaus rinkimą, tai bent jau naudos būtų.13 metų dar laksčiau po kiemą nubrozdintais keliais ir dabar visa tai prisimenu su šypsena. Negi tiems vaikams atsiras šypsena veide prisiminus, kad būdami 13 metų, facebook'e jie jau buvo surinkę 50 like? Ir vis dėlto, kaip stipriai bėgant laikui keičiasi mūsų vertybės.

P.S Tą akimirką prajuokino draugės komentaras: "tai ką man tada šnekėt, kai jau pusę metų mano profilio nuotrauka ta pati..."


Prie šios temos, kaip tik ir vaizdo įrašą šiandien tokį užmačiau, pažiūrėkit :)

6 komentarai:

  1. Ką tik atradau tavo blog'ą ir prisijungiau prie sekėjų. Pasirodė įdomus ir lauksiu naujų įrašų.
    Taip pat kviečiu tave apsilankyti savo blog'e - galbūt patiks :) Po nauju įrašu lauksiu komentaro ar patinka ar ne :) http://gabijasun.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū tau :) Būtinai apsilankysiu tavajame blog'e ;)

      Panaikinti
  2. Man visai patiko šis įrašas!
    Tik tiek blogai, kad iškeli problemą, piktiniesi, bet pamiršti, kad pasaulyje yra labai daug žmonių ir tikrai ne visiems facebook'o laikų tema yra pati svarbiausia. O ir apskritai - kuo blogai apie tai kalbėti? Aš suprantu tavo piktinimąsi ir pritariu tau, bet kita vertus - pasaulis nuolat keičiasi, technika tobulėja, žmonės juk nestovi vietoje..:) Be to, net nežinai, gal jie kalbėjo apie kokią nors nešvankią nuotrauką ir taip ją papeikė. Nors vėlgi - apkalbinėjimas. Žodžiu, labai daug galima šia tema kalbėti, bet manau, supratai, ką norėjau pasakyti ;)

    Sėkmės tobulėjant ir vystant blog'ą!!:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, pirmiausia labai noriu tau padėkoti už išreikštą nuomonę :). Tu visiškai teisi, suklydau nepaminėdama, kad toli gražu ne visi tokie esame. Ir taip, nežinau tiksliai apie kokią nuotrauką jie kalbėjo, bet čia buvo kaip vienas pavyzdžių, nes pastaruoju metu gan dažnai pagrindinė pokalbio tema- facebook (dėl ko man šiek tiek gaila), dažnai tenka nugirsti tokias pokalbio temas arba pačiai būti užklaustai tokia tema, o tau ne? Jei ne, tai tau pasisekė :D. Visada stengiuosi išlikti optimistė, bet šį syki tiesiog norėjosi išreikšti savo nuomonę šia tema :). Kita vertus, ar ne keista, kad būtent šis įrašas galų gale po 3 mėnesių rašymo sulaukė dėmesio. Nei po vienu kitu nebuvo nė vieno komentaro... :). Nors ir čia esu šiek tiek neteisi, juk yra begalę temų, kurios yra optimistiškos ir gali pritraukti dėmesį :). Bet kokiu atvėju, labai vertinu tavo nuomonę, žinok, ji man svarbi :) Tad siūlau ja pasidalinti ir po kitais įrašais. Ačiū tau!

      Panaikinti
    2. Na taip, aš puikiai suprantu tave, ir man teko ne kartą girdėti panašius pokalbius, bet aš paprasčiausiai to nesureikšminu :) Gyvenime daugiausia žiūriu į gerus dalykus, nors nesibaidau ir blogų, bet šiuo metu tų blogų dalykų perteklius mane jau varo iš proto, atsibodo amžinai nepatenkinti bloggerių įrašai, norisi kažko gero, tyro ir švelnaus... Tai todėl taip ir parašiau :D
      O blog'ą tavo visai neseniai atradau, kitų įrašų todėl ir nemačiau. Lauksiu naujo!
      Užsuk ir į manąjį - http://mintyselaukuose.blogspot.com/ :)

      Panaikinti
    3. Tu visiškai teisi, jei nuolat aplink matysime tik neigiamus dalykus, būsime labai nelaimingi, o tokioi jaunystei ( aš save laikau dar labai jauna :D) jau vaikščiot surūgusiai nieko gero :). Būtinai užsuksiu pas tave į blog'ą ir pasitaikius progai būtinai išreikšiu savo nuomonę ;)

      Panaikinti